XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
METODOLOGI BERRIKUNTZA Hezkuntz alorrean, jadanik planteiatua den eta nagusiki tekniko-pedagogikoa den arazoetako bat zera da, irakasleak irakasten erabili behar duen sistemaren zerbitzuko metodo eta tresnen azterketa eta ezagutzea.Alor hau, gure garaiko pedagogia ezaugarritzen duenetakoa da eta inoiz, hezkuntzan planteiatzen diren gatazka guztien konponbide metodoa bakarrik bailitzan gainera.
Egia da noski, gauregungo irakasleen gehiengoak exijitutako informazio-kopurua, atentzioa eta dedikazioa desproportziozkoak direna, baldin eta ikasleengan lortzen ari diren emaitzekin konparatzen badira.
Egia da baita ere, giza-elementuen optimizazio-arrazoiengatik eta errendimentu tekniko ona lortzearren, gure ikasgeletako gehienetan exijitutako atentzio, dedikazio eta informazio-gastu hau minimora laburtu beharra dagoela.
Irakasleek ikasleentzat diseinatzen dituzten ikasegoeretatik abiaturik, ikasleak
Baina ikasleak